Regulamin świadczenia usług
Regulamin świadczenia usług
1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin ma zastosowanie do usług świadczonych przez Subinet Sp. z o.o. za pośrednictwem subinet.pl.
- Subinet Sp. z o.o. jest spółką prawa handlowego z ograniczoną odpowiedzialnością z adresem siedziby ul. Chmielna 2/31, 00-020 Warszawa, Polska; podlegająca prawu Unii Europejskiej i Polski. Spółka widnieje w krajowym rejestrze sądowym pod numerem KRS 0000528824 w wyniku rejestracji przez XIII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego dla miasta stołecznego Warszawy. Spółka posiada numer identyfikacji podatkowej NIP 5252599039 oraz numer identyfikacyjny REGON 147496151.
- Subinet.pl stanowią elektroniczną platformę do składania ofert, negocjacji warunków i zawierania umów z Subinet Sp. z o.o. oraz w celu zarządzania zakontraktowanymi usługami.
- Subinet Sp. z o.o. może zmienić warunki świadczenia usług w dowolnym czasie pod warunkiem, że zmiany nie obejmą trwających umów. Subinet Sp. z o.o. może zmienić warunki świadczenia usług dla umów trwających pod warunkiem wyrażenia przez strony zgody na zmienione zapisy.
2. Rejestracja
- Rejestracja jest procesem mającym na celu założenie konta użytkownika. Konto użytkownika jest niezbędne do składania zapytań i zarządzania zakontraktowanymi usługami.
- Podczas rejestracji użytkownik podaje ważny adres poczty elektronicznej, numer PESEL, informacje rozliczeniowe, które będą przetwarzane w zakresie dozwolonym przez prawo Polski i Unii Europejskiej w celu właściwego dostarczania zamówionych usług. Umowy mogą rozszerzyć zakres przetwarzania danych osobowych pod warunkiem, że takowe rozszerzenie zostanie bezpośrednio wyartykułowane i zatwierdzone.
- Dostęp do konta użytkownika możliwy jest po podaniu wybranych przez niego nazwy użytkownika i hasła.
- Użytkownik może usunąć konto w każdym czasie pod warunkiem braku trwających umów. Usunięcie konta jest możliwe przez zgłoszenie zrealizowane przez formularz kontaktowy lub przez użycie odpowiedniej funkcji będąc zalogowanym do panelu. Usunięcie konta jest równoznaczne z zaprzestaniem przetwarzania danych osobowych przez Subinet Sp. z o.o.
3. Zawarcie umowy
- Standardowe zapytania ofertowe prezentowane są na stronie subinet.pl. Szczegółowe warunki świadczenia usług zostają ustalone przez dokonywanie wyborów wyświetlonych opcji usług lub w wyniku indywidualnych uzgodnień realizowanych innymi środkami prozumiewania się.
- Użytkownik może uzgodnić okres testowy upływający od chwili udostępnienia usługi.
- Użytkownik za pośrednictwem subinet.pl może wysłać zapytanie do Subinet Sp. z o.o. W ciągu 24 godzin roboczych firma udziela odpowiedzi akceptując zadane warunki lub odmawiając. W przypadku akceptacji wysyłana jest finalna postać umowy wraz z danymi rozliczeniowymi w celu akceptacji przez drugą stronę.
- Umowa zostaje zawarta i staje się wiążąca z chwilą zaksięgowania na koncie rozliczeniowym kwoty wg ustaleń.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Składając zamówienie, użtkownik będący osobą fizyczną niewykorzystującą usługi w celu prowadzenia działalności gospodarczej oświadcza, że wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług hostingowych przed upływem 10-dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Tym samym nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy na warunkach określonych w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Odnowienie umowy następuje wówczas, gdy przed wygaśnięciem umowy zostaje zaksięgowana wpłata za okres następujący po zakontraktowanym w tej umowie okresie. O wygaśnięciu umów jak i o zaksięgowaniu wpłat użytkownik może zostać poinformowany przez e-mail.
4. Odpowiedzialność
- Subinet Sp. z o.o. powinna dochować należytej staranności dla zapewnienia prawidłowego działania usług.
- Subinet Sp. z o.o. może zaprzestać świadczenia usługi wówczas, gdy usługa jest wykorzystywana do działań niezgodnych z prawem lub użytkownik utracił kontrolę nad działaniem usługi.
- Użytkownik nie dysponuje dostępem fizycznym do maszyn realizujących usługi.
- Reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem formularza kontaktowego ssubinet.pl lub na nr telefonu wskazany na stronie subinet.pl.
- Użytkownikowi przysługuje zwrot opłaty abonamentowej za okres, kiedy usługa nie była świadczona z winy dostawcy.
5. Wypowiedzenia
- Przed udostępnieniem usługi użytkownik może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym z prawem do zwrotu całej ceny.
- W okresie testowym użytkownik może rowiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym przy zwrocie całej ceny.
- Każdej ze stron przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy z wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej 30 dni. Jeśli wypowiedzenie wystąpiło ze strony Subinet jako skutek zmiany regulaminu, użytkownikowi przysługuje zwrot opłaty abonamentowej w wysokości proporcjonalnej do okresu, przez który usługa nie będzie świadczona. Opłata instalacyjna nie podlega zwrotowi.
Masz więcej pytań na temat naszych rozwiązań?
Skontaktuj się z nami, odpowiemy na każde Twoje pytanie w ciągu 24h.