Wsparcie

Wsparcie

Najczęściej zadawane pytania

Ogólne

W panelu klienta wejdź w usługi w menu po lewej stronie. Data wygaśnięcia wyświetlana jest w tabelce, dla każdej z usług.
Aby zalogować się do panelu usług kliknij, w panel w prawym górnym rogu strony.
Aby przedłużyć usługę opłać wystawioną przez nas fakturę proforma. E-mail z fakturą proforma otrzymasz od nas na 30, 7 i 3 dni przed terminem wygaśnięcia usługi. Po opłaceniu proformy, zostanie wystawiona faktura VAT, a usługa zostanie przedłużona.
Link logowania do poczty znajdziesz w panelu użytkownika w sekcji poczta. Logując się przez panel do poczty pamiętaj, aby podać pełny adrys e-mail w polu login.

Masz więcej pytań na temat naszych rozwiązań?

Skontaktuj się z nami, odpowiemy na każde Twoje pytanie w ciągu 24h.

W związku z wprowadzeniem regulacji europejskich odnośnie ochrony danych osobowych (RODO), informujemy Cię o naszej nowej polityce prywatności, w której zawarte są informacje jak przetwarzamy Twoje dane osobowe i jakie środki bezpieczeństwa stosujemy w celu świadczenia usługi Subinet.

Ponieważ przetwarzanie informacji o Twojej przeglądarce jest niezbędne do świadczenia usługi Subinet, prosimy o akceptację polityki prywatności, abyś mógł kontynuować korzystanie z serwisu.

Zawsze możesz wycofać wyrażoną wcześniej zgodę w zakładce Polityka prywatności